Politica de retur

Pentru comenzile plasate pe site-ul nostru aveți o perioadă de 14 zile de la primirea coletului pentru a vă exprima dorinta de returnare a produselor conform O.U.G. 34/2014 fără invocarea vreunui motiv.

Pentru a face acest lucru trebuie să completați formularul din dreapta cu informațiile solicitate.

Procedura de returnare a produselor:

1. In termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului trebuie sa ne anuntati prin completarea formularului de retur disponibil pe pagina Retur a site-ului privind intentia de a returna produsele

2. Dupa informarea privind returul coletului in termen de 14 zile calendaristice trebuie sa returnati produsele catre SC Tonka Distributie SRL la adresa Str. Gradinarilor nr.20 ,Santandrei , Bihor . Daca nu primim coletul in termen de 14 zile calendaristice de la notificarea facuta la punctul 1 vom considera cererea nefondata/invalida si returul poate fi refuzat.

3. Transportul coletului se poate face prin orice modalitate doriti (cu exceptia expeditiilor care nu sunt livrate la adresa finală) cu conditia ca produsele sa nu fie deteriorate pe drum. Costul transportului va fi platit de catre dumneavoastra.

4 . Va fi emisă o factură storno cu suma platita pentru produsul comandat ( costul de transport nu se returnaza) exceptând situația în care produsul prezintă semne de uzură și nu mai poate fi vândut ca produs nou. Suma va fi rambursata in contul indicat de dumneavoastra in scris in termen de maxim 10 zile calendaristice de la data primirii coletului de catre noi.

Condiții referitoare la produsul returnat

Se recomandă ca produsul să fie în aceași stare în care a fost cumpărat sau livrat

  • Sa includă toate componentele, accesoriile, inclusiv manualul de utilizare și certificatul de garanție dacă este cazul.

  • Să nu prezinte urme de folosire excesivă, accidente, modificări fizice, lovituri, ciobituri, socuri mecanice sau electrice.

  • După primirea produsului Iepurasuldinluna.ro va face o evaluare a starii produsului. În cazul în care se constată urme de folosire și produsul nu mai poate fi vândut ca nou va fi scăzuta din costul inițial suma necesară aducerii produsului la starea inițială sau diferența dintre prețul produsului nou și a noului preț de vânzare ca produs resigilat. În cazul în care produsul este deteriorat excesiv și nu mai poate fi folosit acesta va fi refuzat pentru retur.

Când poate fi refuzat returul?

  • Nu a fost completat formularul de returnar

  • Au trecut mai mult de 14 zile de la primirea coletului sau mai mult de 14 zile de la completarea formularului de retur și expedierea coletului către noi

  • Coletul a ajuns la noi deteriorat cu semne vizibile de lovituri (paguba va fi suportată de firma de curierat)

  • Coletul a fost expediat cu ramburs sau prin Poșta Română ori alte firme de curierat care nu livrează coletul la adresa finală a destinatarului.

  • Produsul face parte din categoria produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex: periuțe de dinți, aspiratoare nazale, scutece etc.). În cazul în care nu sunteți siguri daca un produs face partea din această categorie avem rugămintea să ne transmiteți un mesaj folosind formularul de contact sau un e-mail la adresa info@picpocpartyoradea.eu înainte de comandă sau înainte de desigilarea produsului.

Politica de retur se adresează doar persoanelor fizice.

Prezentul formular se completează doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract